Kuka taalla kirjoittelee osa 3/3

Heippa kaikki! :)
 
Nytten tulee vihdoin ja viimein viimmeinen osa kirjoittajista :) Eli mina olen Fanny ja taytan tana vuonna 22 vuotta. Asun Vaasassa ja muutin pari kuukautta sitten omaan ihanaan asuntoon jossa nytten minun paras kaverini Janina asuu nama kolme kuukautta kun olen Thaimaassa :) Olen harrastanut cheerleadingia 9 vuotta mutta nytten vietan vapaa-aikani enimmakseen salilla, toissa ja kavereitten kanssa. Mamma on minulle yksi tarkeimmista ihmisista ja hanta ja Janinaa tulen kaipaamaan taalla Thaimaassa eniten <3
 
Pakkasin laukkuni sunnuntaina vahan ennen kuin oli mentava lentokentalle, vahan niin kuin olin arvellutkin etta siina kavisi :D Mutta nytten olemme vihdoin ja viimein taalla Thaimaassa ja matka tanne meni tosi hyvin ja nopeasti. Meidan asunto ei ole kovin kiehtova mutta kylla sen ihan mukavaksi sai kun vahan osti sinne jotain tavaroita. Meidan pitaisi huomenna saada netti huoneeseen joten silloin alkaa tama meidan bloggaaminen vahan paremmin. "Oikea" koulu alkaa vasta maanantaina. Talla viikolla olemme vain kiertanyt taalla Rangsitissa ja kaynyt Bangkokissa eilen ja tanaan ( saatte seuraavassa postauksessa tarkempaa tietoa etta mita me siella teimme :) )
 
Tassa oli lyhyt ja ytimekas kertomus minusta. Ja tiedoksi vaan kaikille etta tama minun suomenkieli ei oo ihan taydellista, mutta toivottavasti ainaki ymmarratte mita kirjoitan :D Ja tulen siis kirjoittamaan suomeksi ja ruotsiksi :)
 
Olen niin onnellinen ja elama ei voisi olla kovin paljon paremmin talla hetkella kun mita se on nytten! :)
 
Terveisin Fanny :)
 

 

Kommentarer
Postat av: JANINA

pusujaaa <3
leva liiiivet kom så ska vi leva livet liiivet
du e bäst :)

Svar: du e bäst <3
thaiadventure.blo.gg

2013-03-07 @ 15:13:52
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0